טבעות אירוסין

אם חשבתם שההחלטה בבחירת בת הזוג היא מורכבת, תתפלאו, אבל יש עוד החלטה מורכבת לא פוחת והיא בחירת טבעת אירוסין.
לטבעות אירוסין יש משמעות מאוד גדולה עבור נשים שמקבלות אותה. יש הנוטים להקל ראש בבחירת טבעות אירוסין ולא לייחס לה את המשמעות שהיא ראויה לה באמת.
אם אתם מתכננים לקנות טבעת אירוסין, כדאי שתקדישו לזה מחשבה. הרי זו טבעת שתחבר את חייכם מרגע שהיא תגיד "כן". להלן דברים שדאי

דברים שכדאי לדעת על טבעות אירוסין

כפי שכבר ציינו, לטבעת אירוסין יש משמעות מאוד גדולה עבור אישה שמקבלת אותה. זאת טבעת שהיא מראה לחברותיה, למשפחתה ולכל מי שמוכן ומעוניין לראות. כמובן שהאישה רוצה טבעת אירוסין מיוחדת, שלא כמו טבעות אירוסין אחרות, טבעת שמדגישה את האכפתיות שלכם והמחשבה שהשקעתם בעניין חיפוש אחריה.
אבל איך תדעו מהי בדיוק אותה טבעת שהיא כל כך אוהבת ואיך תבחרו כשיש מבחר כל כך רחב של טבעות אירוסין?
קודם כל אתם יכולים פשוט לשאול אותה, אבל חשוב שזה יהיה בדרך אגב ולא שאלה ישירה. להעלות נושא ומשם למשוך לכיוון של טבעות אירוסין והעיצוב שלהן. תהיו בטוחים שברגע שתעלו את הנושא היא מיד תנדב את כל המידע בפרטים.
לא רוצים לשאול ישירות את הבת זוג על מנת לא להרוס את אפקט ההפתעה? תשאלו את חברותיה. טבעות אירוסין זה נושא די מדובר ומפורסם בין חברות.
כל אישה חולמת על חתונה ועל איך היא תראה עם שמלת כלה וכמובן גם על המקום בו היא תתחתן. הכל אצלה מתוכנן היטב עוד מגיל צעיר. כמובן שגם הטבעת אותה היא תקבל כבר מתוכננת והיא רוצה את טבעת חלומותיה.
ועכשיו לגורמים באמת משפיעים על בחירת טבעת אירוסין

תקציב

כן, התקציב הוא הראשון שקובע כמה באמת אנחנו יכולים להרשות לעצמו להוציא על טבעת האירוסין.
ישנה הנחה שאומרת שסכום הכסף אותו צריכים להשקיע על טבעות אירוסין הוא בגובה של שני משכורות חודשיות של הרוכש. אבל מה לעשות אם כל שקל מהמשכורת שלכם חשובה לכם? פשוט מאוד – לנסות ולא לעבוד לפי אותם החוקים שהמציאו בלי סיבה מוצדקת.
לכל אחד יש את התקציב שלו וגם אם תקנו טבעת שלא עולה כמו שני משכורות שלכם, אנו בטוחים שהאישה שלכן תענה "כן". הרי לא סתם בחרתם דווקא בה. לכן את התקציב כדאי לחלק בצורה שתתאים לכם לארגון כל החתונה. אל תשכחו שאחרי הטבעת באים גם תשלומים נוספים כנו תשלום על האולם, תקליטן, צלם, שמלת כלה ועוד לא מעט הוצאות אחרות. אז לפני שקבעתם תקציב קחו בחשבון את כל הדברים העתידיים שעלולים לקרות.
אין זה אומר כי צריך לחסוך בטבעת. כי בכל זאת, טבעות אירוסין זה לא עסק זול ובסופו של דבר טבעת אירוסין זה טבעת שתחבר ביניכם לכל החיים וכדאי מאוד להשקיע במשהו איכותי שבאמת יחזיק כל החיים.

העיצוב

כל אישה מתחברת לסגנון עיצוב אחר. יש אלה שמעדיפות טבעות אירוסין בסגנון קלאסי ועדין עם יהלום אחד, ואלה שיעדיפו המון יהלומים על הטבעת.
העיצוב כולל בתוכו גם את סוג הזהב, אם זה זהב לבן או זהב צהוב. הנטייה בטבעות אירוסין היא לבחור בזהב צהוב שבאמת מייחד את הטבעות האלו.
התקציב והעיצוב הם הגורמים המרכזיים שלפיהם תבחרו את הטבעת. העיצוב כמובן כולל בתוכו גם את הטעם האישי.

תעודות צריך לדרוש בעת קניית טבעות אירוסין

אחרי שיש לנו תקציב וקו עיצובי מנחה בראש אנו ניגשים לחנויות תכשיטים.
ישנם שני תעודות שחובה לקבל מכל חנות תכשיטים ממנה אתם קונים טבעות אירוסין:
טבעות אירוסין אלו טבעות המכילות שיבוץ של יהלומים. התעודה הראשונה שאותו אתם מקבלים בכל רכישת יהלום הוא תעודה גמולוגית. התעודה הגמולוגית היא תעודת הזהות של היהלום, אשר מעידה על איכות היהלום ועל הדירוג שלו. יהלומים מדורגים החל מרמת FL שזאת רמת הדירוג הגבוהה ביותר שניתנת ליהלום ועד הנמוך ביותר שהוא I3 שזאת רמה נמוכה שבה הפגמים נראים לעין גם ללא הגדלה. יהלום שדורג כרמת דירוג FL – זהו יהלום ללא פגמים כלל, יהלום שלא נמצאים בו תכלילים גם בבדיקה לאחר הגדלה פי 10 (יהלום ללא רבב שגם מומחה לא מוצא בו פגם).
היהלומים הנפוצים ביותר בחנויות התכשיטים אלו יהלומים בדירוג SI2 ומטה למרות שבחנויות היוקרתיות באמת תמצאו יהלומים בדירוגים VS2 ומעלה בלבד.
אם בחרתם בעיצוב של טבעת בסגנון 'סוליטר', כלומר, יהלום מרכזי אחד אז כל תשומת הלב מופנית ליהלום. לכן מומלץ לבחור ביהלום איכותי.
אחרי שקבילתם את תעודת הזהות של היהלום, השלב הבא הוא לקבל תעודת אחריות על השיבוץ. רק חנות שנותנת לכם תעודת האחריות על שיבוץ היהלומים על טבעות אירוסין מעידה שהיא בטוחה במוצר שלה. היהלום הוא חלק מאוד יקר בטבעת (החלק היקר ביותר) והשיבוץ שלו צריך להיעשות בצורה מקצועית וחזקה. חנות שלא מעניקה לכם אחריות על השיבוץ מהססת באיכות המוצר שלה ולכן בשום אופן לא מומלץ לרכוש ממנה מוצרים עם יהלומים משובצים.
טבעת אירוסין קונים רק מחנות מומלצת בעלת וותק ומוניטין, והכי חשוב חנות שמעניקה לכם אחריות מלאה על השיבוץ וגם תעודה גמולוגית של היהלום.

כמה עולות טבעות אירוסין

אחרי שהבנו כי הגורם המשפיע ביותר על מחירן של טבעות אירוסין הוא היהלום, כדאי שנבדוק כמה צריך לעלות יהלום במספרים.
לפני שניתן לכם את רשימת המספרים חשוב לדעת כי כל יהלום הוא שונה. אין שני יהלומים זהים לעולם. מכאן ניתן להבין כי אין אפשרות לבצע השוואה מלאה ב – 100% אלא אנו יכולים לעשות הערכת סדר גודל מדויקת אבל עד גבול מסוים. חשוב לדעת שאין מחיר קבוע. פערי מחירים נובע מהסיבה שלכל יהלום יש את המחיר שלו. גם אם לכם נראה שמדובר בדיוק באותו יהלום, קיימים המון הבדלים.
הפעם נציג לכם מחירון יהלומים בסיסי. חשוב להבין שאין זה מחירון מדויק אלא הערכה בלבד. בתוך הערכה זו תוכלו לדעת לאיזה כיוון של מחיר אתם הולכים. בנוסף יש לקחת בחשבון כי מדובר על יהלומים שלא עברו תהליכי השבחה (משמע יהלומים טבעיים) וברמת ניקיון מסחרית.
יהלום 0.30 קראט – מתחיל במחיר של 1500-1700 ₪
יהלום 0.40 קראט – מתחיל במחיר של 2500-2800 ₪
יהלום 0.50 קראט – מתחיל במחיר של 3800-4000 ₪
יהלום 0.60 קראט – מתחיל במחיר של 4700-5000 ₪
יהלום 0.70 קראט – מתחיל במחיר של 6400-6700 ₪
שוב חשוב לציין שאלו הם המחירים ההתחלתיים של יהלומים לפי קראט.
הערה חשובה : כל קראט יהלום הוא 0.2 גרם, נהוג לציין גודל יהלומים לפי נקודות שכל 1 קראט יהלומים הוא שווה ערך ל 100 נקודות.

עוד משהו בנושא

למה דווקא טבעות אירוסין זהב לבן

למה דווקא טבעות אירוסין זהב לבן עומדים לרכוש בקרוב טבעת אירוסין? אתם בוודאי מאוד מתרגשים וההתלבטות נמצאת בשיאה. אז רגע לפני שתעשו החלטה כל כך

צמידים לגבר

צמידים לגבר תכשיטי גברים, ביחס לתכשיטי נשים, הם אמנם בעלי דומיננטיות פחות מורגשת, אך אין ספק כי צמידים לגבר ותכשיטים נוספים לגבר, מתגלים כאביזר בעל

צמיד יהלומים לאישה

צמיד יהלומים לאישה – הדרך להגיע לליבה של אישה יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה, את זאת יודעת כל אישה ואף כל גבר יודע

טבעות זהב לבן

טבעות זהב לבן אם החלטת להציע נישואין לבת הזוג שלך, אין דבר מרגש מזה. הצעת נישואין היא ללא ספק צעד חשוב מאוד, אשר מהווה את

דילוג לתוכן