איך לקנות טבעת אירוסין

אם החלטתם להיכנס לפה, אנו מבינים שהאהבה פורחת עד כדי כך שגיבשתם את הרעיון להציע לה נישואין. מעולה, אנחנו בעד. רק רגע לפני שאתם שולפים את הטבעת עליכם לדעת לבחור אותה בקפידה, כי אחרי הכל, יש לכם הזדמנות אחת ויחידה להציע, ולמרות שהתשובה לא תושפע רק מהזהות של הטבעת, אל תזלזלו בה. אז איך לקנות טבעת אירוסין, כזאת שלא תשאיר שום פתח תשובה שלילית, ותגרום לכם מהר מאוד לחשוב על הטבעת הבאה בתור, כל התשובות לפניכם. אל תגיד אחר כך שלא ניסינו לעזור לך.
טבעת אירוסין היא לא סתם עוד תכשיט או מתנה שאתה קונה לחברה שלך, כמו טבעת הנישואין היא מסמלת התחלה של התחברות, התחייבות והרצון להקים את המשפחה העתידית שלך איתה. עלייך לבחור את טבעת האירוסין ביראת קודש ובקפידה יתרה אז בשביל לדעת איך לקנות טבעת אירוסין עליך לדעת ולהקפיד על כמה דברים חשובים: התקציב שיש בידנו, סוג הטבעת, החומר,, הגודל, היהלום וגם – טיפים מיוחדים מאיתנו שיתנו לכם את המידע ההכרחי מה לעשות ומה אסור לעשות כשקונים טבעת יהלום.

כל מה שרצית לדעת על היהלום בטבעת האירוסין שלך:

לא סתם הביטוי היהלום שבכתר חקוק לנו בראש, נטמע והשתרש לנו כדרך טבע בשפה כדבר טוב, מה שבלעדיו כל העמל חסר ערך. אמנם לא מדברים על כתרים, אבל בהחלט טבעת אירוסין תהפוך את בת הזוג שלך למלכה. אז איך קובע לנו היהלום את מחיר טבעת האירוסין? כדי לדעת איך לקנות טבעת אירוסין עליכם להכיר את שלושת הפרמטרים המרכזיים של עולם היהלומים: גודל, איכות וצבע.

גודל: גודל היהלום נקבע על ידי קראט והמשקל.  ככל שהקראט גדול יותר כך גם טבעת האירוסין תהיה יקרה יותר

איכות: טיב היהלום או בהגה היום יומית – ניקיון היהלום. ככל שהיהלום יהיה יותר מלוטש וצלול כך גם מחירו ומחיר טבעת האירוסין תהיה יקרה יותר.

צבע: ישנים צבעים רבים לאבן היהלום. אבל ככל שהיהלום יהיה לבן יותר ובוהק יותר, כך גם אפקט הנצנוץ יהיה מרהיב ומחיר הטבעת ירקע לנוכח יופיו המשאיר את כולנו פעורי פה.

*טיפים למראה גדול יותר של יהלומים*

אמרנו לכם שניתנים לכם טיפים מיוחדים, נכון? אז בבקשה, מספר טיפים שגם היהלום הקטן ביותר יראה בגודל מרהיב במיוחד למראה יוקרתי ונוצץ.

  • לשבץ אבנים קטנות יותר מיהלום סביבו, כך נוצר האפקט שהיהלום הוא גדול יותר מהגודל הטבעי שלו.
  • לבקש אבנים "ממולאות", הכוונה ליהלומים אשר הוזרק ולהם חומרים מיוחדים המכסים על הפגמים שלהם ונותנים להם מראה גדול יותר.

מה לא עושים כשקונים טבעת אירוסין עם יהלום:

ובכן, בנוסף לדברים שעליכם לעשות בקניית טבעת עם יהלום יש דברים שמאוד לא מומלצים:

  • לאחר שביקשתם לראות את התעודה המעידה על טיבו של היהלום (תעודה גמולוגית), אל תבקשו לדעת כמה הוא קיבל בתושב"ע – זה לא באמת מצחיק.
  • לא להתחיל עם המוכרת. גבר, אתה עוד שנייה מתחתן, באמת.

לא לחרוג מהתקציב שבידכם:

על מנת לדעת איך לקנות טבעת אירוסין כמו שצריך עליכם להיות כנים עם עצמכם ולדעת מה תקרת התקציב שבידכם. היצמדות לתקציב יאפשר לכם לבחור טבעת אירוסין בראש שקט ולשלם בראש שקט מבלי להיגרר ולהיכנס לחובות. יש כיום מבחר רחב במיוחד של טבעות אירוסין, ובאופן טבעי כל טבעת עולה מחיר אחר. מחירן של טבעות אירוסין מתחילות בסביבות ה2,000 שקלים ויכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים. תכנון יסודי ומבוקר מראש של התקציב שלכם יעזור לכם לפקס למספר טבעות מצומצם יותר וכך תקנו בקלות יותר.

אנשים שונים - סוגי טבעות אירוסין שונים:

במסגרת התכנון והבירור שלכם על איך לקנות טבעת אירוסין, והרצון לבחור את טבעת האירוסין המושלמת בעיני בת הזוג המאושרת אשר תקבל את זה, עליכם לדעת שיש מבחר לא קטן של טבעות אירוסין. כל אישה היא מיוחדת וכיוצא בזה יש לה העדפות משלה, לא כל מה שאחת תאהב אז גם השנייה תקפוץ משמחה ותעדיף את האחרת. עליכם להכיר את סוגי הטבעות ולנסות לקלוע באופן מדויק לבחירת בת הזוג שלכם. במבחר החנויות השונות תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגים של טבעות אירוסין לבחירה כגון: טבעת קלאסית, טבעת וינטג', טבעת בעיצוב אישי ועוד. מה שנשאר לכם כעת היא רק לבחור מתוך מגוון האפשרויות הרחב.

עוד משהו בנושא

ממה עשוי יהלום

ממה עשוי יהלום אנחנו מאוד אוהבים יהלומים, עד כדי כך שמייחסים את היהלום לדברים טובים ומצמידים אותו לאמירות וביטויים כגון " היהלום שבכתר" על משהו

צמיד טניס

צמיד טניס צמיד טניס אותו צמיד מפורסם שכל אישה מחזיקה בארסנל התכשיטים שלה ותמיד נותנת לו מקום של כבוד מעל כל תכשיט אחר.מאיפה הוא קיבל

טבעות זהב מעוצבות

טבעות זהב מעוצבות טבעות מהוות את התכשיט המיוחד והיוקרתי ביותר עבור כל אישה. הטבעת רלוונטית מאוד לצורך הצעת נישואין, לצורך קידוש האישה תחת החופה וכמובן,

דברים שכדאי לדעת על טבעות אירוסין

טבעות אירוסין אם חשבתם שההחלטה בבחירת בת הזוג היא מורכבת, תתפלאו, אבל יש עוד החלטה מורכבת לא פוחת והיא בחירת טבעת אירוסין.לטבעות אירוסין יש משמעות

דילוג לתוכן