תכשיט – לא עוד נחלתן של נשים בלבד – צמיד זהב לבן לגבר

בעבר הרחוק, תכשיטים יוקרתיים היו נחלתן של נשים בלבד ורק הן היו נהנות לענוד צמידים וטבעות, או לחילופין נהגו לענוד תכשיטים יוקרתיים אך ורק גברים מעולם הבידור והזוהר, כמו זמרים, שחקנים, דוגמנים וכיוצא בזה. כיום, ענידת תכשיטים כבר אינה שייכת אך ורק למין הנשי, אלא שייכת לחלוטין לשני המינים, וגברים בדיוק כמו נשים יכולים להתהדר להם ולהתקשט בתכשיט כמו שרשרת זהב או צמיד זהב לבן לגבר, גם אם הם אינם קשורים לעולם הזוהר.

אלו דוגמאות ניתן למצוא בקטגוריית צמידים לגבר?

כמובן שקו העיצוב של תכשיטי גברים שונה במהותו מתכשיטי נשים, אפשר לראות בעיקר כי תכשיטים של נשים הם עדינים יותר במראה שלהם לעומת תכשיטים שמיועדים לגברים, יחד עם זאת ישנן נשים שמעדיפות דווקא את המראה הנוקשה יותר ורוכשות מקולקציית תכשיטי גברים צמיד זהב קשיח.

לרוב נמצא בקולקציה של צמידים לגבר הרבה שימוש בזהב לבן, כאשר אחד התכשיטים אשר פרצו את דרכם בשנים האחרונות והפכו מבוקשים מאוד בקרב המין הגברי הוא צמיד זהב לבן לגבר.

צמיד זהב לגבר – כל הדוגמאות במקום אחד

ברשותה של חברת מאייב תכשיטים, קולקציית תכשיטים שלמה שנועדה לייפות ולקשט את הגברים שאוהבים להתייפות ולהתקשט, בקולקציה אפשר למצוא תכשיטים מגוונים, ביניהם: צמידים, טבעות, שרשראות, תליונים ועגילים. כמובן שכל התכשיטים בחברת מאייב תכשיטים עשויים מחומרי גלם יוקרתיים בלבד – זהב, כסף ושיבוצי יהלומים לגברים אמיצים במיוחד שאוהבים להפגין את אהבתם ליופי ואסתטיקה. נכון, יהלום נחשב לנשי, אולם בשנים האחרונות ישנה נטייה גם לגברים לרצות לענוד תכשיטים מעוטרים ביהלומים, והמגמה הזו הולכת וגוברת מידי שנה.

התכשיט המועדף כיום על המין הגברי הוא צמיד זהב לבן לגבר, כאשר ישנו צמיד לבן לגבר המיועד לענידה על פרק כף היד, וישנו צמיד לבן לגבר שמיועד לרגל ולרוב מאופיין במראה יותר פשוט. הדגמים האהובים ביותר של צמיד זהב לבן לגבר הם דגם של גורמט עבה או דק יותר עשוי זהב לבן או צהוב, דגם של כדורים ודגם חישוק, גם הם דגמים מבוקשים. לרוב לאחר שגבר רוכש צמיד זהב קשיח בפעם הראשונה "תאבונו" נפתח והוא מתחיל להתהדר מידי תקופה בצמיד אחר.

כמובן שכל דגם של תכשיט שאפשר למצוא בתור צמיד זהב לבן לגבר, יכול להגיע גם כשרשרת, כמו כן ניתן להתאים צמיד זהב לבן לגבר בהתאמה אישית, או אפילו עם חריטה כאשר מדובר בצמיד חישוק שניתן לחרוט עליו ברכה או שם.

צמיד זהב לגבר – לגברים שיודעים להעריך יופי

כאשר תשאלו אישה מה היא רוצה כמתנה ליום ההולדת שלה או לכל אירוע אחר אשר מצריך מתנה, ברוב המקרים תהיה לה רשימה מאוד ארוכה של אופציות שונות ומגוונות, אם זה יום פינוק אצל מעצב השיער, מניקור ופדיקור, אם זה חופשה חלומית, תכשיט שהיא משתוקקת אליו או טיפול פנים אצל הקוסמטיקאית. בהחלט המין הנשי יודע ליהנות ולהוקיר את היופי שבחיים. לעומת זאת פעמים רבות שתנסו לברר עם גבר מה המתנה שהיה רוצה לקבל, הוא לא ממש ידע מה הוא רוצה או צריך, וברוב המקרים גבר לעולם לא יבקש תכשיט כמתנה, הכי קרוב לכך יהיה שעון יד, שהוא בהחלט שווה ערך לתכשיט אם מדובר בשון מעוצב או שעון זהב.

על אף שלגברים יש פחות קירבה לעולם התכשיטים מאשר לנשים, המגמה הזאת הולכת ומצטמצמת, כך שבשנים האחרונות אפשר לראות שנשים רבות מגיעות אל חנויות התכשיטים המובחרות ותרות אחר מתנה ראויה לגבר שלהן, לרוב הן ילכו על צמיד לרגל או ליד, אך ישנן נשים שרוכשות גם טבעות מזהב או מכסף, שרשראות מעוצבות או אפילו תכשיט משובץ יהלומים.

העולם החדש בו יש לגברים עניין רב בהתקשטות ואסתטיקה יצר במרוצת הזמן, קולקציות תכשיטים רבות המיועדות אך ורק לגברים. כיום אפשר להיכנס לחנות תכשיטים יוקרתית ולהתרשם מתכשיטים מגוונים המיועדים לגבר כשצמיד זהב לבן לגבר מככב מבניהם. נשים רבות חוששות עדיין לעשות את הצעד הזה ולרכוש עבור אהובן תכשיט, שכן תכשיט הוא דבר יקר ויש חשש שהתגובה אליו לא תהיה טובה מצד הגבר, יחד עם זאת אם את מכירה את הגבר שאיתך ויודעת שהוא אדם שעם חוש אסתטי מפותח ואוהב יופי וטיפוח, רוב הסיכויים שהתגובה שתקבלי עבור מתנה מסוג זה תהיה חיובית ואף מפתיעה.

אם כן, תכשיט כמתנה לגבר הוא כבר ממש לא דבר יוצא דופן, יחד עם זאת חשוב לרכוש תכשיטים יוקרתיים בחנויות אמינות עם בעלי מקצוע מתחום הזהב והיהלומים. תכשיט לא קונים במחי יד, אלא תוך כדי התייעצות והתרשמות מתכשיטים שונים קולקציות שונות ודגים שונים. כמובן שטרם תרכשו מתנה עבור אדם שאתם אוהבים ודאו כי הוא איננו רגיש לחומר מסויים, למשל ישנם רבים שהעור שלהם דוחה את רוב המתכות ומפתח אינפקציה לתכשיטים שאינם עשויים זהב, כמובן שיש לברר זאת טרם רוכשים תכשיט לאדם יקר. 

עוד משהו בנושא

טבעות זהב לבן

טבעות זהב לבן אם החלטת להציע נישואין לבת הזוג שלך, אין דבר מרגש מזה. הצעת נישואין היא ללא ספק צעד חשוב מאוד, אשר מהווה את

דברים שכדאי לדעת על טבעות אירוסין

טבעות אירוסין אם חשבתם שההחלטה בבחירת בת הזוג היא מורכבת, תתפלאו, אבל יש עוד החלטה מורכבת לא פוחת והיא בחירת טבעת אירוסין.לטבעות אירוסין יש משמעות

צמידים לגבר מזהב

מבחר רחב של צמידים לגבר מזהב וכסף – מה הכי מתאים לכם? מאייב תכשיטים מעניקים לכם קולקצייה מעוצבת וייחודית בקטגוריית הצמידים. צמידים  מעניקים מראה עשיר

כמה עולה טבעת יהלום

כמה עולה טבעת יהלום מדי יום נמכרות לא מעט תכשיטים ואחד השכיחים שבהם הוא טבעת יהלום. טבעת יהלומים היא אלגנטית, יוקרתית ומושכת את העין בכל

איך בוחרים צמידים לנשים?

איך בוחרים צמידים לנשים? אצלנו הכי קל לבחור, כי הכל פשוט, מיוחד בעיצוב נקי ויוקרתי. התכשיטים שלנו מתאימים לכל יד של כל אישה. כי כשהמגוון

דילוג לתוכן