עגילים צמודים מזהב

אנו בחברת מאייב לא מפסיקים ליצור ולייצר עבורכם את שלל התכשיטים הנוצצים והמיוחדים ביותר, על מנת לשמור ולהגדיל את קהל הלקוחות שלנו, אנו מאמינים כי עלינו להמציא את עצמו פעם אחר פעם ולא לעמוד במקום. למרות שחברת מאייב תכשיטים מבססת את עצמה מדי יום כאחת חברות התכשיטים היוקרתיות ביותר בישראל, אנו כלל לא נחים על זרי הדפנה, ופנינו תמיד קדימה ומוכנים לכבוש עוד יעד ופסגה בעולם ההולך ומתפתח של התכשיטים. כעת, אחרי תכנונים רבים ומחשבה לא בטלה, אנו גאים לבשר לכם שקולקציה חדשה של עגילים צמודים מזהב נכנסת לתוקף. עגילים צמודים לאוזן מזהב אמנם נחשבים לתכשיט בסיסי, ומאז ומתמיד חברת מאייב תכשיטים הציגה שלל עיצובים מיוחדים, אך הפעם עלינו מדרגה בעיצוב, בגימור ובאיכות.

קולקציית עגילים צמודים מזהב

עגילים צמודים הם כמובן אחד מסוגי התכשיטים האהובים בכל העולם, גם בחברת מאייב תכשיטים הם מככבים בכל קולקציה מחדש. הפעם אנו שמחים להודיע בריש גלי על הקולקציה החדשה והרחבה, אשר מתאימה לכל המשפחה ללא יוצא מן הכלל. כיום ניתן למצוא עגילים צמודים לילדות, עגילים צמודים מזהב לבן וצהוב וכן גם העגילים המוכרים בעיצוב שונה, עגילים צמודים לאוזן מזהב לגבר ולאישה בשלל עיצובים ובשיבוץ אבני החן המובילים בתחום כולל יהלומים בכל הסוגים והגדלים.

עגילים צמודים לילדות – עיצובים מיוחדים לכל הגילאים:

אצלנו במאייב תכשיטים אנו תמיד עובדים על אלמנט ההפתעה ובכך מגרים את הסקרנות והרצון, וכחלק של הקולקציה החדשה והמיוחדת שלנו, בקונספט של קולקציה לכל המשפחה, אנו מייצרים גם עגילים צמודים לילדות. עגילים צמודים מזהב מיוחדים המוכנים ממש כמו העגילים לגבר והאישה ומיוצרים מזהב איכותי החל מ- 14 קראט ומכיל זהב טהור ואיכותי. עגילי המעוצבים במיוחד לילדות כולל עיצובים בצורות שונות כגון שלל בעלי חיים, פרחים ודמויות. היתרון הגדול של העגילים הצמודים לילדות של חברת מאייב תכשיטים הוא הבטיחות הרבה בעת הפתיחה, הכנסת העגיל והסגירה, הכל מתואם ובעל תו התקן משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי. אצלנו גם הילדות יכולות להנות ממגוון עצום של תכשיטי יוקרה.

עגילים צמודים מזהב לבן – הכירו את הזהב המיוחד מכולם:

בעולם התכשיטים הזהב נחשב למלך, הוא השולט והמבוקש ביותר לכל מוצרי התכשיטים. אמנם, עם הזמן יצרו בני האדם סגסוגות שונות וערבבו אותו עם מתכות שונות. הסגסוגות השונות הביאו לעולם זהב בצבעים שונים, כגון זהב ירוק, זהב כחול, זהב אדום וזהב לבן – כאשר האחרון הוא הפופולרי והאהוב ביותר. את הזהב הלבן מכינים בעיקר מערבוב של זהב עם מתכת הניקל ומינרל האבץ. אנו בחברת מאייב תכשיטים מכבדים ואוהבים ביותר את הזהב הלבן, ומציגים לראווה שלל עגילים צמודים מזהב לבן בקולקציית החברה. עגילים צמודים מזהב לבן הפכו לשם דבר והביקוש אליו הולך וגדל לעגילים לגבר, לאישה ולילדות.

דילוג לתוכן