טבעת אירוסין מחיר

לאחר שעלה במוחם וליבכם הרעיון המופלא של לקחת את הקשר עם בת הזוג שלכם צעד אחד קדימה, לבחור להתחייב לה ולהקים איתה משפחה – עדיף שתדעו דבר או שניים על האביזר שיהיה איתכם ברגע המרגש של הצעת הנישואין – טבעת אירוסין. זה הזמן לבחון את עצמם ולעמוד מול התוצאה שממנה התביישתם, אתם לא ממש מבינים בתכשיטים או בטבעות נישואין בפרט, אין ממה לדאוג או לחשוש, וזה גם דבר מובן מאליו, הרי הטבעות היחידות שראיתם עד כה היא של חברים שהעלו בפייסבוק או באינסטגרם רגע אחרי שהציעו את ההצעה המרגשת בעצמם. מחירם של טבעות אירוסין נעות ומשתנות בעקבות לא מעט פרמטרים ואנו נבדוק מה הם, פעם אחת ולתמיד תקבל תוצאה שתואמת את החיפוש המוכר בגוגל "טבעת אירוסין מחיר".

אז מה הם באמת אותם הגורמים המשפיעים על המחיר של טבעות האירוסין? יש לו מעט.  אחד הגורמים המרכזים הוא כמובן היהלום, אותו אבן יוקרה המוצבת בגלוי על גבי טבעת האירוסין משפיעה באופן ישיר על מחירה. גם מה שיקבע לטבעת אירוסין את המחיר יהיה עיצוב הטבעת לכל עיצוב טבעת אירוסין מחיר שונה. בטח לא תופתעו אבל גם בין החנויות השונות לא תמצאו מחיר זהה של טבעות אירוסין, חנויות היוקרה מציגות לראווה שלל קולקציות חדשות ויוקרתיות של טבעות אירוסין והמחיר בהתאם. הבחירה בין חומרי הגלם השונים המרכיבים את הטבעת תיתן את הדגש ותכריע בסוגיית המחיר של טבעת האירוסין שברצוננו לקנות.

חנויות, מעצבים ומחירים שונים:

תחום טבעות האירוסין ומחירם אינו מבוקר כלל, אין רגולציה בעולם התכשיטנות. דבר זה נותן לכל החפץ בכך לגבות את המחיר המקסימלי שהוא רוצה, בעסקים כמו בעסקים – אם יש קונה, אקבע לטבעת אירוסין מחיר גבוה ואמכור בכמה שיותר יקר. אלא שהמושג "כמה שיותר יקר" משתנה מאדם לאדם, ומחנות לחנות בהתאם ליכולות שלה. מעצבי על  בעל שם עולמי .בעולם התכשיטנות ובתחום טבעות האירוסין במיוחד, המחירים יכולים להרקיע למחירים גבוהים מאוד, אבל גם מי שאין ידו משגת והינו דל בתקציב, יכול למצוא בשלל חנויות טבעות יפות, מושקעות ומכובדות ביותר.

כוחה של הטבע - חומרי הגלם כמעצבי המחיר של טבעות האירוסין:

אחד הדברים שמשפיעים במיוחד על טבעות האירוסין ועל המחיר שלהם, הוא כמובן חומרי הגלם ממנו. לא מעט חומרי גלם זוכים להיות בין מרכיביה של טבעת אירוסין אבל יש שלושה שהם המרכיבים הבלעדיים והדומיננטיים כאלה שטבעות אירוסין מהם אפשר למצוא בכל חנות. שלושת חומרי הגלם הם: זהב, כסף ויהלומים כאשר יש את החומרים הנלווים כגון אבני המתווספים ומהטרים את טבעת האירוסין ואף משנים את מחירה. על מנת להשיג ולקנות טבעת אירוסין המתאימה לגודל התקציב שלכם, עלייכם לדעת לפי מה קובעים את המחירים של טבעות האירוסין לפי כל חומר.

זהב: הזהב הוא אחד החומרים האהובים ושימושיים בתחום ובעולם התכשיטנות, ולא סתם הגיע למעמד כה בכיר בענף הנוצץ. את הזהב מתמחרים לפי הקראט, משמע אחוז הטוהר והזהב הטהור שיש בגרם אחד של מוצר. הקראט הנמוך ביותר הוא 9 קראט, בכל גרם של מוצר אשר מוגדר כ-9 קראט יש 37.5 זהב טהור, כל השאר אלה סגסוגת ומתכות אחרות. לכן, טבעת זהב של 9 קראט יהי הזול ביותר מבין מוצרי הזהב, שכן הקרא הגבוה ביותר הוא 24, ומכיל כ- 99.9 אחוז זהב טהור בכל גרם מוכר ומחירה של טבעת אירוסין 24 קראט יהיה בהתאם.

כסף: כסף הוא החומר הגלם השני בחשיבותו בעולם התכשיטנות, אמנם הוא נוצץ ובעל מראה יוקרתי, אך נגיש ושכיח הרבה יותר מהזהב, לכן מחירו יהיה נמוך יותר. דרגת הטוהר של מתכת הכסף נמדדת קצת שונה מהזהב, כאשר כסף טהור, כזה המכיל 99.9 חומר בכל גרם מוצר, מסומן בספרות 999. אמנם, בשל כשל מבני אשר מקשה על יצירת טבעות ומוצרים מכסף טהור מלא, דרגת הטוהר אשר נפוצה בעולם התכשיטים העדוי כסף יהיה מסוף ב – 925, המעיד כי מוצר זה מכיל 92.5 כסף טהור, כל השאר לרוב יהיה נחושת ואבץ.

יהלומים: הגענו ליהלום שבכתר, ולא רק כצורת ביטוי או קלישאה. היהלום נותן את הטון בכל הנוגע לטבעות אירוסין. לא משנה אם הטבעת עשויה כסף או זהב, כולם יסתכלו כמעט רק על היהלום. היהלומים כמו הזהב גם נמדדים לפי קראט, ומה שנותן להם את המדד הוא שלושה דברים מרכזיים: צבע, איכות וגודל. כשהיהלומים מגיעים לאחר שהוציאו אותם מעובי האדמה, לאחר בדיקה גמולוגית בודקים אותם, אם הצבע נקי וצלול, הגודל עומד בתקנים והסטנדרטים והוא ללא פגמים, כגון בועות, שריטות וסדקים – היהלום יחשב ויקוטלג לדרגה גבוהה ומחירו יהיה בהתאם. ישנם הבדל עצום בין אם היהלום טבעי או מלאכותי, כזה שנוצר במעבדה, במקרה כזה מחירו ירד פלאים.

עוד משהו בנושא

צמידים לגבר מזהב

מבחר רחב של צמידים לגבר מזהב וכסף – מה הכי מתאים לכם? מאייב תכשיטים מעניקים לכם קולקצייה מעוצבת וייחודית בקטגוריית הצמידים. צמידים  מעניקים מראה עשיר

טבעת אירוסין זהב

טבעת אירוסין זהב מה מיוחד בטבעות אירוסין זהב ומה מבדיל אותן מכל טבעת אחרת, איך נדע לבחור את טבעת הנישואין ולמה מייחסים לה כל כך

איך לבחור טבעות אירוסין קלאסיות?

איך לבחור טבעות אירוסין קלאסיות? בחירת טבעת האירוסין הטובה ביותר היא דבר לא פשוט, בטח כאשר עומדות לרשותכם לא מעט אפשרויות. אם אתם מעוניינים להעניק

דירוג יהלומים

דירוג יהלומים ליהלומים יש שני דברים בולטים במיוחד, הראשון הוא נוצר עמוק בתוך מעבה האדמה , רחוק מעיניהם של בני האדם העושים ופועלים ימים ולילות

דילוג לתוכן