טבעת אירוסין זהב

מה מיוחד בטבעות אירוסין זהב ומה מבדיל אותן מכל טבעת אחרת, איך נדע לבחור את טבעת הנישואין ולמה מייחסים לה כל כך הרבה חשיבות. טבעת אירוסין זהב היא אותה טבעת שבה הגבר מציע נישואים לבחירת ליבו (או להיפך, אנחנו לא שופטים אף אחד או אחת). אבל כשזה מגיע לבחירת טבעת הנישואין הדבר הראשון החשוב ביותר הוא החנות ממנה אנו רוכשים את הטבעת.

חשוב מאוד לוודא שאנו קונים את הטבעת מחנות מומלצת בעלת שם ומוניטין.
מאייב תכשיטים הינה אחת מחנויות התכשיטים המומלצות ביותר בישראל, זאת בזכות מוניטין שצברה החנות, ואנשי הצוות המקצועיים ביותר המנהלים אותה.

טבעת אירוסין זהב – ההבדלים בין סוגי הטבעות

הדבר הראשון המבדיל בין טבעת אירוסין זהב לבין טבעות אחרות הוא השימוש שלה, כלומר השימו הוא כמובן לנוי כמו כל תכשיט אחר. רק שהפעם הטבעת מקבלת משמעות נוספת בגלל מה שהיא מסמלת – היא מסמלת את הבחירה של הגבר באישה שאיתה הוא רוצה לבלות את המשך חייו, את הבחירה להקים משפחה חדשה. לכן טבעת הנישואין מקבלת המון משמעות ומקום של כבוד והבדלה מיתר התכשיטים האחרים.
גורמים נוספים המייחדים את טבעת הנישואין על טבעות אחרות :
יש לא מעט דברים נוספים המייחדים טבעת נישואין מטבעות אחרות, מעבר למשעות הסמלית שלה, הנה ההבדלים שיעזרו לכם להבין מהי טבעת נישואין ומה צריך להיות.
כמובן שכל מה שמובא אינו חקוק בסלע אבל אלו הם הקווים המנחים העיקריים.

שיבוץ יהלומים

בשביל שטבעת תהייה יותר יוקרתית, היא חייבת להכיל בתוכה שיבוץ של האבן היקרה ביותר שניתן למצוא באופן טבעי על כדור הארץ, והיא לא אחרת מאשר אבן יהלום.
ניתן למצוא מספר מאפיינים של שיבוץ, האחד הוא שיבוץ של אבן יהלום מרכזית אחת במרכז הטבעת.
כמה דגשים לגבי בחירת אבן מרכזית אחת :
יהלום איכותי : במידה ובחרתם להציע נישואין עם טבעת ובה יש יהלום אחד נסו למצוא את היהלום האיכותי ביותר שהתקציב מאפשר לכם.
עדיפות ליהלום פחות גדול אבל ברמת דירוג יותר גבוה.
צבע הזהב : נסו למצוא טבעת עם זהב לבן, אמנם יש כאלו שיאמרו כי טבעת נישואין חייבת להיות בזהב צהוב, אבל העיצובים החדשים המודרניים יותר מגיעים בזהב לבן.

טבעת לכל החיים – טבעת אירוסין

טבעת אירוסין זהב היא טבעת שכל אישה תשמור ותלווה לכל החיים, אבל לפני שהיא מלווה אותה לכל החיים היא חייבת להיות מרשימה מאוד.
היום שכל דבר הכי קטן (כמו ארוחת ערב או גלידה) זוכה מיד לשיתוף ברשת החברתית טבעת אירוסין זהב
בהחלט חייבת לקבל את הייחוס ולהתפרסם כמה שיותר.
באופן טבעי בת הזוג שלכם תעלה תמונה לרשת החברתית תשתף את כל החברות ותשוויץ בטבעת.
תנו לה סיבה טובה להשוויץ בטבעת שאתם קונים לה ונסו למצוא טבעת מרשימה מאוד ובעלת עיצוב מיוחד.

עוד משהו בנושא

צמיד זהב לבן לגבר

תכשיט – לא עוד נחלתן של נשים בלבד – צמיד זהב לבן לגבר בעבר הרחוק, תכשיטים יוקרתיים היו נחלתן של נשים בלבד ורק הן היו

צמיד עם שם

צמיד עם שם צמיד עם שם – התכשיט המיוחד ביותר: משחר ההיסטוריה נהגו בני האדם לעטר את גופם בלא מעט תכשיטים ממגוון חומרים ועיצובים שונים,

איך בוחרים צמידים לנשים?

איך בוחרים צמידים לנשים? אצלנו הכי קל לבחור, כי הכל פשוט, מיוחד בעיצוב נקי ויוקרתי. התכשיטים שלנו מתאימים לכל יד של כל אישה. כי כשהמגוון

דברים שכדאי לדעת על טבעות אירוסין

טבעות אירוסין אם חשבתם שההחלטה בבחירת בת הזוג היא מורכבת, תתפלאו, אבל יש עוד החלטה מורכבת לא פוחת והיא בחירת טבעת אירוסין.לטבעות אירוסין יש משמעות

דילוג לתוכן