עגילים

אם אתם מחפשים עגילים מיוחדים, כאלו שלא יחשבו רק לעוד אביזר מתוך סט תכשיטים, עגילים בעלי נוכחות, כדאי לדעת כמה דברים חשובים לפני שרוכשים עגילים.
לכל עגיל יש שפה משלו, עיצוב מיוחד משלו, אמירה משמעותית ומסר מיוחד שהוא טומן בתוכו.
מאייב תכשיטים מזמינה אתכם להתרשם ממגוון רחב של קולקציית עגילים, שכל עגיל בקולקציה הוא קסם שיהפוך כל אישה למיוחדת ומרשימה.

איך לבחור עגילים נכון

כדי שהעגילים יחמיאו לאישה שעונדת אותם, מומלץ לבחור עגילים לפי תווי הפנים, אורך הצוואר ועיצוב השיער. לרוב, נשים בעלי תווי פנים עגולות יתאימו עגילים בסגנון עיצובי ארוך, ואילו לפני ארוכות מומלץ להתאים עגילים בעיצוב אובלי (למרות שלפנים מאורכות כל סוגי העגילים יכולים להתאים).

מה מיוחד בעגילים

משמעות וסמל מעבר לתכשיט נוי
עגילים הם תכשיט מיוחד לכל אורך ההיסטוריה, אנו רואים אזכורים לעגילים עוד מימי מצרים העתיקה, עגיל הוא לא רק תכשיט נוי, הוא מסמל הרבה מעבר לכך. העגיל בעבר היה מסמל יוקרה (וגם היום הוא מסמל יוקרה) וגם שיוך למעמד החברתי הגבוה ופעם הקדישו הרבה ממחשבה לאיך לבחור עגילים לאישה.
עיצובים גאומטריים מיוחדים
דבר נוסף המיוחד בעגיל, בכל עיצוב של עגילים נעשה שימוש במגוון רחב של צורות גאומטריות, אנו רואים עגלים במגוון צורות, עגילים מלבניים, משלושים, עגולים ועוד.
בנוסף לצורות הגאומטריות הרבות, אנו מוצאים עגילים המעוצבים עם סמלים, סמלי חמסה, מגן דוד, כוכבים ועוד.
היכולת לשבץ אבנים יקרות
בעגילים אנו רואים שילוב של המון אלמנטים, ישנם עגילים המשלבים בתוכם אלמנטים של נוצות, טבעות קטנות היוצרות צורה, יחד עם אלמנטים אלו האלמנט הבולט מכולם הוא שילוב אבנים יקרות. שילוב אבנים יקרות מתחיל בשיבוץ יהלומים על העגלים (האבן היקרה ביותר).
אז איך לבחור עגילים ומה נבדוק בבואנו לרכוש עגיל משובץ יהלום :
בכל קניית יהלום, אם זה בעגיל או כל תכשיט אחר, חשוב לבדוק את התעודה הגמולוגית המגיעה עם היהלום. רכישת תכשיט יהלום ללא תעודה גמולוגית היא לקחת סיכון. לא אחד יודע לזהות ולדרג את רמת היהלום, ישנם מקרים בהם רבים לא יודעים להבדיל גם בין יהלום אמיתי לזירקון.
לכן, תעודה גמולוגית היא דרך שלכם להיות בטוחים שקניתם יהלום אמיתי ואיכותי.
בנוסף לתעודה גמולוגית, חשוב לוודא שתקבלו תעודת אחריות על השיבוץ. תעודת אחריות על השיבוץ מעניקה לכם את הביטחון לדעת שנעשתה עבודת צורפות מקצועית.
ניקוב חור באוזן
בשביל לענוד עגיל, בשונה מכל תכשיט אחר, יש לנקב חור באוזן. אם אנו נשווה את העגיל לתכשיטים אחרים, העגיל הוא התכשיט היחידי שמצריך מאתנו לעבור סבל פיזי.
למרות הסבל הפיזי שעוברים בכדי לענוד עגיל, אנו מוצאים כי הרבה הורים לילדות קטנות כבר מנקבים להן עגילים. (לא שאנחנו מביעים דעה, פשוט מציינים עובדה) מה שאומר שהתכשיט הראשון, שאותו עונדת ילדה קטנה הוא העגיל.

עוד משהו בנושא

צמידים לגבר

צמידים לגבר תכשיטי גברים, ביחס לתכשיטי נשים, הם אמנם בעלי דומיננטיות פחות מורגשת, אך אין ספק כי צמידים לגבר ותכשיטים נוספים לגבר, מתגלים כאביזר בעל

כמה עולה טבעת נישואין

כמה עולה טבעת נישואין אנחנו ממש אוהבים חתונות, יש אוכל טוב, מוזיקה ואלכוהול והכי חשוב, רואים את האנשים החשובים בחיינו ברגע המאושר בחייהם. לפני החתוה

עגילי זהב

עגילי זהב עגילי זהב – התכשיט המיוחד שלך:אצלנו במאייב תכשיטים כל תכשיט הוא יחיד במינו, כמו שכל אדם הוא מיוחד כך אנו מאמינים שכל תכשיט

טבעות זהב מעוצבות

טבעות זהב מעוצבות טבעות מהוות את התכשיט המיוחד והיוקרתי ביותר עבור כל אישה. הטבעת רלוונטית מאוד לצורך הצעת נישואין, לצורך קידוש האישה תחת החופה וכמובן,

דילוג לתוכן