צמיד יהלומים לאישה – הדרך להגיע לליבה של אישה

יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה, את זאת יודעת כל אישה ואף כל גבר יודע שהדרך לליבה של אישה היא יהלום, חברת מאייב תכשיטים הבינה זאת כבר לפני שנים רבות, בחברתנו מאייב תכשיטים הבנו שאין צורך לחכות להצעת נישואים בכדי לענוד תכשיטי יהלומים והתאמנו יהלומים לכל תכשיט נשי. אחד התכשיטים היפיפיים ביותר והאהובים ביותר אצל הקהל הנשי הוא צמיד יהלומים לאישה.

ממה עשוי צמיד יהלומים לאישה?

חברת מאייב תכשיטים, משתמשת בתכשיטיה בכל המתכות האיכותיות ביותר, בין תכשיטנו הרבים אפשר למצוא צמיד יהלומים לאישה מסוגי זהב שונים – זהב לבן, זהב צהוב ולבן אדום.

אילו סוגי צמידים מזהב קיימים?

צמידים לאישה זהב לבן – הזהב הלבן הוא אחד מהמתכות המבלבלות ביותר, זאת מכיוון שהוא נראה כמו כסף, אולם מביני עניין יכולים בקלות להבחין בין השניים, לעיתים על ידי נשיכת המתכת ולעתים אך ורק מהתבוננות בה ובחינתה. תכשיטים מזהב לבן, עשויים מזהב צהוב ומספר מתכות נוספות שמתערבבים יחד לכדי תמיסה אחת שממנה יוצקים את הצורה הנדרשת ליצירת התכשיט. כך נוצר הצבע המיוחד של הזהב. בדרך כלל בזהב לבן ניתן למצוא מתכות אלו: זהב צהוב טהור מעורבב עם ליגורה שזו סגסוגת של חומרים, או שישנה אפשרות שהוא יהיה עשוי מזהב צהוב, ניקל או נחושת, אבץ וליגורה, בנוסף לזהב הלבן המוכר אפשר למצוא גם זהב בגווני לבן – אפור שהוא מורכב מזהב צהוב, ברזל ונחושת באחוזים שונים.

צמידים לאישה זהב צהוב – על אף שיש נשים רבות שמעדיפות זהב לבן או זהב אדום, עדיין כאשר מדובר בזהב, הצבע הפופולרי ביותר לקניית תכשיים מהמתכת היקרה בעולם הוא צהוב, הזהב צהוב הוא למעשה הזהב "המקורי" וצבעו הנמצנף והייחודי הוא הצבע של המתכת במצבה הבסיסי, אולם זהב כשלעצמו הינה מתכת גמישה מידי בכדי ליצוק אותה לכדי תכשיט, לכן, מערבבים אותה עם מתכות נוספות וכך אפשר לעצב ולפסל את המתכת בהתאם לצורך והרצון. למעשה זהב צהוב טהור הוא זהב של 24 קאראט, אך זהב צהוב שאנו רואים בתכשיטים כמו טבעת או צמיד יהלומים לאישה עשוי זהב צהוב, הם בדרך כלל בני 18 קאראט לכל היותר. זהב צהוב לרוב עשוי מסגסוגת של זהב, נחושת, כסף ואבץ.

צמידים לאישה מזהב אדום – לזהב אדום צבע מאוד ייחודי ולא כל אחת מתחברת אליו, אך י שאובת את הצבע, לרוב תהיה נאמנה לו מאוד או שתרצה לשלב אותו בתכשיטיה בצורה מתונה, זהב אדום הוא למעשה סגסוגת של שתי סוגי מתכות כשהאחת היא זהב צהוב והשנייה היא נחושת, הערבוב בין שתי סוגי המתכות הללו יוצר את הצבע המיוחד כל כך של הזהב האדום.

אילו יהלומים כדאי ונהוג לשבץ בתכשיטי זהב כמו צמיד יהלומים לאישה עשוי זהב?

אין תשובה חד משמעית לכך, יחד עם זאת אם אינכם מומחים בבחינת טיב היהלום שבידיכם, מומלץ מאוד לבדוק אצל יהלומן המתמחה בבדיקת ניקיונו של היהלום. יהלום אשר נחשב ליהלום נקי הוא חסר צבע, ככל שהיהלום שקוף יותר כך הוא איכותי יותר, אמנם בטבע היהלומים אינם שקופים ויש להם גוונים שונים, דרגות הצבע מסמלות את ההבדל באיכותו של היהלום, ככל שיהלום שקוף יותר הוא נדיר יותר ויקר יותר.

בנוסף לכך כשמדובר בצמיד יהלומים לאישה ישנה חשיבות מכרעת במידת הליטוש, ככל שליטוש היהלום בוצע בצורה יסודית ומקצועית יותר כך היהלום ינצנץ יותר ויזרח יותר. כאשר אתם רואים יהלום שמנצנץ וממש מסנוור אתכם, תוכלו להניח כי הוא עבר עבודת ליטוש מאוד יסודית ומקצועית.

יהלום שטוח הינו פחות איכותי מיהלום בעל נפח, ליטוש שנחשב לליטוש איכותי הוא ליטוש בריליאנט שבסוף התהליך שלו נוצר יהלום עגול בעל 57 פאות. אולם זה הליטוש היוקרתי ביותר, אך ישנם ליטושים יפים ואיכותיים שיכולים בהחלט להיות הולמים עבור צמיד יהלומים לאישה כמו ליטוש פנטזי לדוגמה – ליטוש אשר נועד לנצל את חומר הגלם היטב במקרים בהם לא ניתן להיפטר מהפגמים על ידי ליטוש בריליאנט, או כאשר יש צורך ורצון לליטוש שונה מעט מהליטוש המוכר.

היכן כדאי לרכוש צמיד יהלומים לאישה?

כאשר אתם מתכננים להפתיע אישה ולרכוש עבורה צמיד יהלומים, חושב ללכת ולעשות את הרכישה אך ורק בחנויות אשר מתמחות בתכשיטי יוקרה, חשוב לשים את המחיר בצד, וקודם כל לבחור חנות שאתם נותנים בה אמון, שכן, רכישה של תכשיטים אינה עניין של מה בכך, התכשיט נשאר חיים שלמים כמזכרת לאותו אדם לו הענקתם אותו במתנה, וחיסכון בכסף במקרה הזה עלול לעלות לכם ביוקר. את הרכישה בצעו אצל איש מקצוע אשר יודע לאמוד ערכו של זהב וערכם של יהלומים בפרט, תוכלו להגיע לחנות עם תכשיט שלכם ולבקש בדיקת ערכו על ידי בעלי המקום ועל פי תשובתו לדעת אם באמת האדם מבין בנושא או לא וכך להמשיך את הקנייה או לא.

עוד משהו בנושא

טיפים לבחירת טבעות זהב

טיפים לבחירת טבעות זהב טבעות זהב זה לא רק עוד פריט, טבעות זהב זה עניין של אופי.הפעם נסביר לכם איך תוכלו למצוא בקלות את טבעת

דברים שכדאי לדעת על טבעות אירוסין

טבעות אירוסין אם חשבתם שההחלטה בבחירת בת הזוג היא מורכבת, תתפלאו, אבל יש עוד החלטה מורכבת לא פוחת והיא בחירת טבעת אירוסין.לטבעות אירוסין יש משמעות

צמיד זהב לבן לגבר

תכשיט – לא עוד נחלתן של נשים בלבד – צמיד זהב לבן לגבר בעבר הרחוק, תכשיטים יוקרתיים היו נחלתן של נשים בלבד ורק הן היו

דילוג לתוכן