כמה עולה טבעת אירוסין ומה ערכו הרגשי?

אז אחרי תקופה ארוכה שאתם בזוגיות קיבלתם את האומץ לעלה בראשכם הרעיון לקחת את מערכת היחסים צעד אחד קדימה, להציע נישואין לבת זוגתכם ולהתחייב אליה לכל החיים. זו ללא ספק אחת ההחלטות החשובות ביותר שקיבלתם ובטוחים שחשבתם שעל זה לא מעט. אז כעת אחרי שאתם בטוחים וסגורים על ההחלטה הזאת הגיע הזמן לחשוב על הדבר הוא והלא פחות חשוב, קניית טבעת נישואין. אותה טבעת שתשלפו אותה ברגע מרגש וייחודי, ואותה תענוד ארוסתכם המאושרת עד יום החתונה. אבל האם אתם יודעים כמה אתם הולכים להשקיע בקניית הטבעת? כמה עולה טבעת אירוסין בכלל? אנו מרשים לעצמנו להניח שלא, כמו רוב האנשים שלא באים מתחום התכשיטים. בשביל זה אנחנו פה, על מנת להראות לך אחת ולתמיד כמה עולה טבעת אירוסין וממה מושפע המחיר שלה. קודם כל צריך לומר שאין מחיר אחיד לטבעות, ומן הסתם ככל שההשקעה בבה תהיה גדולה יותר כך גם המחיר יעלה בהתאם. עוד דבר שמשפיע על מחיר טבעת האירוסין הוא כמות הידיים שעוברת היהלום עד שמגיעה אל מייצר הטבעת ולמי שמוכר אותה, ככל שהיהלום עבר יותר תחנות ככה הוא יעלה יותר.

היהלום כפרמטר חזק במחיר טבעת הנישואין:

לא סתם אומרים על דבר חשוב שהוא היהלום שבכתר, היהלום הוא מהפרמטרים החשובים שקובעים את מחירן של טבעות האירוסין. על מנת לדעת כמה עולה טבעת אירוסין יש קודם כל לבחור ולדעת איזה יהלום רוצים שיהיה מונח עליו. יש שלושה פרמטרים שקובעים את מחירו של היהלום, המשפיע באופן ישיר על מחירה של טבעת האירוסין:

גודל: גודל היהלום, או משקלו, נמדדים על פי קראט, ככל שהקראט גבוה יותר כך למעשה גם הטבעת תהיה יקרה יותר. המשקל הסטנדרטי שרוב גברי ישראל לוקחים בטבעות אירוסין הינו כחצי קראט, אך יש גם שיותר. ישנה האפשרות לשבץ את הטבעת במספר יהלומים גדול ובגדלים שונים.

איכות היהלום: טיב היהלום. טיב היהלום הוא בראש ובראשונה נגזרת של הליטוש אותו הוא עובר, המעיד על ניקיון היהלום. יהלום שהוא יותר נקי ובעל צלילות רבה יותר, יחזיר אור ויפיק את אפקט הנצנוץ האהוב על כולם. ישנה סקאלה שלמה של רמת ניקיון ואיכות היהלום.

צבע: פרמטר חשוב ביותר אשר משפיע על איכות היהלום וכמובן גם על המחיר. ככל שהיהלום לבן ובוהק יותר כך גם מחיר היהלום וטבעת האירוסין יעלו. ישנה סקאלה שלמה של צבעי יהלומים שנע בין לבן לצהוב, ואפילו יש שחורים וחומים אך הם שייכים לתחום אחר ואינם מתאימים לטבעות אירוסין.

זהב כמשפיע על מחירי טבעות אירוסין:

מלבד היהלום והזהב מה שמשפיע על מחירן של טבעות האירוסין הוא סוג הטבעת. כל סוג של טבעת אירוסין מצריכה השקעה אחרת, וככל שהטבעת בעלת השקעה רבה יותר – כך גם יעלה המחיר. על מנת לדעת כמה עולה טבעת אירוסין אתם צריכים להכיר יותר מקרוב את הטבעות האירוסין, שעד עכשיו ההכרות הגדולה שלכם הייתה מצפייה בתמונות באינסטגרם מהצעות נישואין של אחרים, עכשיו תורכם הגיעה:

מחירים של טבעות אירוסין:

טבעות קלאסיות: טבעות קלאסיות יקלעו לטעמן של הרבה נשים, מאופיינים בקווים ישרים וגימורים סימטריים.

מחירה נע בין 2,000-15,000 שהמחיר הממוצע והשכיח ביותר הוא באזור ה2,500 ₪.
טבעות בעיצוב אישי: טבעת בעיצוב אישי היא משתנה מאחת לשנייה, מעצבי הטבעות מקבלים את רצונה החופשי של האישה, או במקרה הזה של הגבר שינסה לקלוע בדיוק לטעמה, כי בכל זאת, עדיף שלא יספר לה לפני ההצעה. מגוון האפשרויות בעיצוב אישי הוא אין סופי ומחירה של טבעת זו נעה בין 2,000-25,000 שהמחיר הממוצע הוא 6.500 ₪.
• חשוב לציין שכל המחירים הם בגדר הצעות מחירים ומשתנות מטבעת לטבעת לפי הפרמטרים שצוינו קודם, כך שגם טבעת קלאסית בעלת יהלום גדול ואחוז גבוה של קראט בזהב, יכולה לעלות על מחיר של טבעת מעוצבת.

עוד משהו בנושא

צמידים לגבר

צמידים לגבר תכשיטי גברים, ביחס לתכשיטי נשים, הם אמנם בעלי דומיננטיות פחות מורגשת, אך אין ספק כי צמידים לגבר ותכשיטים נוספים לגבר, מתגלים כאביזר בעל

איך לבחור עגילים

עגילים אם אתם מחפשים עגילים מיוחדים, כאלו שלא יחשבו רק לעוד אביזר מתוך סט תכשיטים, עגילים בעלי נוכחות, כדאי לדעת כמה דברים חשובים לפני שרוכשים

עגילי זהב

עגילי זהב עגילי זהב – התכשיט המיוחד שלך:אצלנו במאייב תכשיטים כל תכשיט הוא יחיד במינו, כמו שכל אדם הוא מיוחד כך אנו מאמינים שכל תכשיט

דברים שכדאי לדעת על טבעות אירוסין

טבעות אירוסין אם חשבתם שההחלטה בבחירת בת הזוג היא מורכבת, תתפלאו, אבל יש עוד החלטה מורכבת לא פוחת והיא בחירת טבעת אירוסין.לטבעות אירוסין יש משמעות

איך לקנות טבעת אירוסין

איך לקנות טבעת אירוסין אם החלטתם להיכנס לפה, אנו מבינים שהאהבה פורחת עד כדי כך שגיבשתם את הרעיון להציע לה נישואין. מעולה, אנחנו בעד. רק

דילוג לתוכן