טיפים לבחירת טבעות זהב

טבעות זהב זה לא רק עוד פריט, טבעות זהב זה עניין של אופי.
הפעם נסביר לכם איך תוכלו למצוא בקלות את טבעת הזהב המושלמת והמיוחדת ביותר, וכל זאת במספר שלבים פשוטים.

אלו הם השלבים שיעזרו לכם למצוא טבעת מיוחדת:

החיפוש מתחיל קודם כל במחשבה על קו עיצובי מנחה, עוד לפני שאתם ניגשים לחנויות לראות קולקציות, גשו עם קו מחשב שינחה אתכם.
אחרי שמצאתם את הקו העיצובי המנחה, אלו הם השלבים והדגשים אותם תעברו בקלות ותמצאו את טבעת הזהב המושלמת.
תקציב : ראשית אתם צריכים לדעת מהו התקציב המקסימלי העומד לרשותכם, ישנם מקרים בהם בכדי למצוא את טבעת הזהב המושלמת, יכול להיות שתצטרכו לחרוג מהתקציב שלכם.
אם עדיין אין לכם תקציב מוגדר, אתם יכולים לעשות סקר שוק של מחירים, אחרי שתבינו את טווח המחירים סביב טבעת הזהב לפי הקו העיצובי שבחרתם, תוכלו להתאים לעצמכם תקציב.
התקציב לא חייב להיות מדויק וחד משמעי, אתם יכולים לקבוע טווח מחירים, במידת הצורך בכדי לענות על הדרישה שלכם, מומלץ לפעמים לחרוג מעט מהתקציב. (כל זה צריך להיעשות בהתאם ליכולת הכלכלית).
נוחות : טבעת לא צריכה להיות רק יפה, היא צריכה להיות נוחה.
אחרי שמצאתם את הטבעת המושלמת אותה אתם רוצים לרכוש, שימו אותה על האצבע ותראו עד כמה היא נוחה.
חשוב שהטבעת לא תגביל אתכם בתנועה של האצבעות, לא תהייה כבדה מידי על היד, לא גדולה מידי בכדי שלא תיפול, וגם לא צפופה מידי.
אל תתביישו להיכנס לחנויות ולמדוד טבעות, מוכרי תכשיטים מקצועיים מבינים שחשוב לכם הנוחות של הטבעת לפני הרכישה, לכן כשאתם מודדים טבעת הם ירצו לעזור לכם עם הבחירה.
מבחר טבעות הזהב בכל חנות הוא רחב, אם קצת הלכתם לאיבוד בתוך כל המבחר, הנה דרך שתקל עליכם לקבל את ההחלטה.
נסו לצמצם את האפשרות עד כמה שאפשר, מתוך 10 טבעות בחרו את שני הטבעות שהכי אהבתם, לאחר מכן בבחירה בין שני הטבעות, עשו השוואה של הנוחות, התקציב ולפי זה קבלו את ההחלטה.
ממי קונים : שקונים זהב ותכשיטים יקרים, קונים רק ממקום מומלץ בעל מוניטין.
מקום מומלץ בעל מוניטין, יספק לכם על כל טבעת אותה אתם רוכשים תעודת אחריות מלאה, תעודה זאת מעידה על איכות הזהב.
השוואת מחירים : השוואת מחירים בין חניות, זה חלק בלתי נפרד לפני כל רכישה שעושים, זה לא מחייב כי השוואת מחירים תיעשה רק לגבי רכישת טבעת זהב.
נסו לבקר במספר חנויות לפני הרכישה, אחרי מעבר לחנות אחרת, תראו קולקציה חדשה ואפילו טבעת שתענה יותר על הקו העיצובי שלכם, ויכולה במקרים רבים גם לעלות לכם פחות.
מכיוון ומדובר בזהב, שנמכר לפי משקל וכל גרם יכול לשנות את המחיר במאות שקלים, אל תשכחו לא להשוות רק לפי מחיר הזהב אלא גם לפי משקל הטבעת.

עוד משהו בנושא

דברים שכדאי לדעת על טבעות אירוסין

טבעות אירוסין אם חשבתם שההחלטה בבחירת בת הזוג היא מורכבת, תתפלאו, אבל יש עוד החלטה מורכבת לא פוחת והיא בחירת טבעת אירוסין.לטבעות אירוסין יש משמעות

טבעות זהב לבן

טבעות זהב לבן אם החלטת להציע נישואין לבת הזוג שלך, אין דבר מרגש מזה. הצעת נישואין היא ללא ספק צעד חשוב מאוד, אשר מהווה את

דירוג יהלומים

דירוג יהלומים ליהלומים יש שני דברים בולטים במיוחד, הראשון הוא נוצר עמוק בתוך מעבה האדמה , רחוק מעיניהם של בני האדם העושים ופועלים ימים ולילות

כמה עולה טבעת נישואין

כמה עולה טבעת נישואין אנחנו ממש אוהבים חתונות, יש אוכל טוב, מוזיקה ואלכוהול והכי חשוב, רואים את האנשים החשובים בחיינו ברגע המאושר בחייהם. לפני החתוה

דילוג לתוכן