למה דווקא טבעות אירוסין זהב לבן

עומדים לרכוש בקרוב טבעת אירוסין? אתם בוודאי מאוד מתרגשים וההתלבטות נמצאת בשיאה. אז רגע לפני שתעשו החלטה כל כך משמעותית, אנו במאייב תכשיטים כאן על מנת לסייע לכם לבחור נכון. מכיוון שקיימות לא מעט אפשרויות, אתם צריכים להכיר את היתרונות ואת החסרונות של כל אחת מהאופציות, והפעם אנו נדבר אתכם על טבעות אירוסין זהב לבן.

לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי טבעות אירוסין זהב לבן הן לא מתאימות להצעת נישואין וכל זאת בגלל לא מעט סטיגמות שהשתחררו לאוויר העולם. אז רגע לפני שאתם מוותרים על האפשרות המצוינת הזאת, אנו כאן על מנת לספר לכם את כל האמת. לאחר מכן תוכלו למצוא את טבעת האירוסין המושלמת אצלנו באתר, כי טבעות אירוסין העשויות זהב לבן רוכשים רק עם מאייב תכשיטים.

טבעות אירוסין זהב לבן – זהב לבן זה זהב

הסטיגמה הנפוצה ביותר על זהב לבן היא שלא באמת מדובר על זהב אמיתי, ולכן לא מעט אנשים נמנעים מלרכוש אותו – בטח כאשר מדובר על חומר הגלם לטבעת האירוסין. בואו נשים את הדברים על דיוקם – טבעות אירוסין זהב לבן עשויות מזהב אמיתי והן איכותיות במיוחד.
הזהב הלבן עצמו כן מעורבב עם מתכות אחרות בעת תהליך הייצור שלו, אך את הצבע הלבן שאופייני לו משיגים על ידי הוספת רודיום שמעניק לו את הגוון שאותו כולנו מכירים. הערך של הטבעת שאותה אתם מעניקים לבת הזוג הינו זהה לערך של הטבעת אילולא היא הייתה עשויה מזהב רגיל. כך שאתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי רכישת זהב לבן זה בדיוק כמו לרכוש זהב רגיל.

טבעות אירוסין זהב לבן אכן יכולות להתאים לכולן

נתחיל ונגיד כי יכול להיות שטבעת אירוסין מזהב לבן לא תתאים לכל אחת, אך בפועל גם טבעת אירוסין מזהב רגיל לא בהכרח תתאים לכל אחת. כך שאין פה באמת סיבה לוותר מראש על האפשרות של רכישת טבעת אירוסין זהב לבן. לא משנה מה גוון העור של בת הזוג ולא משנה איזה לק היא בדרך כלל שמה על האצבעות, הבחירה שלכם חייבת להיעשות על פי הטעם האישי של בת הזוג. כך שאם אתם יודעים שבת הזוג שלכם אוהבת טבעות מזהב לבן תרכשו לה טבעת אירוסין מזהב לבן. אתם לא צריכים להגדיל את הראש יותר מידי, כי בסוף הגדלת הראש יכולה להיות אך ורק לרעתכם. השאיפה שלכם היא שבת הזוג תתלהב מטבעת האירוסין ותאהב אותה, וכל הבחירה מההתחלה ועד הסוף צריכה להתבסס על העדפות שלה.

זה לא יקר יותר

עוד טענה נפוצה מאוד שעשויה למנוע מגברים לחפש טבעות אירוסין זהב לבן היא שזהב לבן ברוב המקרים יהיה יקר יותר מאשר זהב רגיל. לצבע של הזהב אין שום קשר לעלות של הטבעת כולה, ומבחינה כללית כל סוגי הזהב זהים מבחינת השווי שלהם. אך כמובן שטבעות מזהב לבן יכולות להיות יקרות יותר מאשר טבעות מזהב צהוב ממספר סיבות אחרות. היהלום שנמצא על הטבעת ורמת העיצוב שלה הם הגורמים אשר קובעים בסופו של יום את העלות שאותה אתם צריכים לשלם. כך שאם אתם מגיעים עם תקציב מוגבל מוטב שתהיו מודעים אליו מראש על מנת שתוכלו לבצע סינון של כל האפשרויות שהן אינן רלוונטיות עבורכם.

גם לטבעות אירוסין זהב לבן יש מבחר ענק

הטענה השקרית האחרונה שנרצה לדון עליה היא שטבעות אירוסין מזהב לבן פחות נפוצות בחנויות התכשיטים מאשר טבעות אירוסין מזהב צהוב. כמובן שגם זוהי טענה שאין לה כל ביסוס, ובפועל תוכלו למצוא כיום מבחר ענק של טבעות אירוסין העשויות זהב לבן. כך שתוכלו לבחור את הטבעת המושלמת עבורכם על כל המשתמע מכך. אנו יכולים להגיד לכם כי אצלנו במאייב תכשיטים תוכלו למצוא מבחר ענק של טבעות אירוסין מכל הסוגים כולל מבחר ענק של טבעות אירוסין זהב לבן. אנו משתדלים לתת ללקוחותינו את אפשרויות המבחר הנרחבות ביותר, כך שהם יוכלו להגיע למצב שהם עושים את הבחירה שהכי מתאימה להם.

עוד משהו בנושא

טבעות זהב מעוצבות

טבעות זהב מעוצבות טבעות מהוות את התכשיט המיוחד והיוקרתי ביותר עבור כל אישה. הטבעת רלוונטית מאוד לצורך הצעת נישואין, לצורך קידוש האישה תחת החופה וכמובן,

צמידים לגבר

צמידים לגבר תכשיטי גברים, ביחס לתכשיטי נשים, הם אמנם בעלי דומיננטיות פחות מורגשת, אך אין ספק כי צמידים לגבר ותכשיטים נוספים לגבר, מתגלים כאביזר בעל

ממה עשוי יהלום

ממה עשוי יהלום אנחנו מאוד אוהבים יהלומים, עד כדי כך שמייחסים את היהלום לדברים טובים ומצמידים אותו לאמירות וביטויים כגון " היהלום שבכתר" על משהו

דילוג לתוכן